in juru' cozii

se pare ca este mai greu decat am crezut sa sar peste trac si sa trec direct la fapte.
nu ar trebui sa intampin atata lipsa de inspiratie, dar se pare ca e una din perioadele alea..
este o provocare sa vorbesti despre niste lucruri la care altii se uita cu jin, sau despre care altii au pareri fixe si idioate.
nu vreau sa-mi fac prozeliti, nu vreau sa conving pe nimeni ca e bine ce fac, oricum nu ma intereseaza.. vor fi insemnari din viata mea, ca pana acum, insemnari pe care nu am avut indrazneala sa le scriu pe blogul meu din mai multe motive.
n-o sa spun decat ca: "Drogurile nu sunt bune, dar e bine ca le avem!"  asa ca scoate o cola si un filtru..

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "in juru' cozii"

Post a Comment

Click to Cash :)

Powered by Blogger